IBIS – spuštění ostré verze / IBIS productive version
Milé kolegyně a kolegové,
Dovoluji si Vás informovat, že od 1. 11. je spuštěna aplikace IBIS. Zatím pouze pro formuláře. Docházka ještě není v provozu.
Přestože jsme velmi aktivně testovali, nemohu v tuto chvíli slíbit zcela bezproblémový chod. Případné nedostatky musíme doladit až v produktivní verzi. Potřebujeme zapojit všechny zaměstnance, abychom vše doladili až do poslední fáze, což jsou automatické přenosy některých dokumentů do účetního SW Helios.
Každý formulář má svoji zodpovědnou osobu. Těm prosím hlaste případné nedostatky. Kolegyně budou připomínky sbírat, třídit a zpracované přeposílat mně.
Zodpovědné osoby jsou:
Objednávky – paní Kubásková
Drobná vydání – paní Kašparová
Platby kartou – paní Peřinková
Faktury – paní Melčová
Zakázky – paní Dubovská
Vnitropodnikové faktury – paní Dubovská
Externí fakturace – paní Střílková
Žádost o přeúčtování – paní Dubovská
Majetek – zařazení, vyřazení, převod, knihy paní Strnadová
Průvodní list ke smlouvě – paní Doleželová
Žádost o přepravu – Pan Mrkvička
V Brně a v Třeboni se můžete obracet také na kolegyně, které mají na starost administrativu.
Přeji nám všem příjemnou práci v nové aplikaci
Pěkný den
Lenka Doleželová
Dear colleagues,
I would like to inform you that the IBIS application has been launched since 1 November. For now only for forms. Attendance is not yet finished.
Although we have been actively testing, I cannot promise a completely smooth running at the moment. We must accomplish any operational deficiencies in the productive version. We need to involve all employees in order to „fine-tune“ everything up to the last phase, which is automatic transmission of some documents to the accounting software Helios.
Each form has its own responsible person. Please report any deficiencies to them. Colleagues will collect the comments, sort them and forward to me.
Orders – Mrs. Kubásková
Reimbursement of small receipts – Mrs. Kašparová
Card payments – Mrs. Peřinková
Invoices – Mrs. Melčová
Cost center / Project – Mrs. Dubovská
Intercompany invoices – Mrs. Dubovská
External invoices – Mrs. Střílková
Re-invoicing – Mrs. Dubovská
Assets – (classification of assets, disposal of assets, books) – Mrs. Strnadová
Contract letter – Mrs. Doleželová
Car resrevation – Mr. Mrkvička
In Brno and Třeboň you can also contact colleagues who are in charge of the administration.
I wish you all a nice work in the new application
Best regards
Mgr. Lenka Doleželová Exelová
Zástupkyně ředitele pro ekonomiku
Botanický ústav AV ČR, v.v.i.
Zámek 1, 252 43 Průhonice
tel. 271 015 239
Mobil 725 567 017
e-mail: Lenka.Dolezelova@ibot.cas.cz